هشدار اتحادیه عرب نسبت به انتها حملات انصارالله به عربستان

به گزارش شهر وبلاگ، دبیرکل اتحادیه عرب با نادیده دریافت حملات ائتلاف عربی به رهبری عربستان به یمن، نسبت به سرانجام حملات انصارالله به عربستان هشدار داد.

هشدار اتحادیه عرب نسبت به انتها حملات انصارالله به عربستان

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب امروز سه شنبه در استقبال از احمد عبید بن دغر، رئیس مجلس شورای دولت مستعفی یمن مدعی شد، این حملات تنها درد و رنج ملت یمن را در سراسر این کشور طولانی می نماید.

وی از انصارالله خواست به جای اینکه با دستورالعمل های طرف های منطقه ای اقدام کند که دنبال تحقق منافع خود هستند، به منافع یمن و درد و رنج آنها توجه کند که چند سال جنگ آنها را به ستوه آورده است.

ابوالغیط در این ملاقات گفت، باور دارد که ملت یمن خواهان زندگی در یمنی متحد و با ثبات به دور از درگیری و جنگ هستند.

وی در جریان آخرین تحولات شرایط سیاسی و میدانی یمن نهاده شد و بر حمایت اتحادیه عرب از استقلال و حاکمیت این کشور به دور از مداخلات خارجی تاکید نمود.

بن دغر نیز مدعی شد، انصارالله همچنان هیچ طرحی را در خصوص راه چاره سیاسی جنگ یمن نمی پذیرد با اینکه می داند این طرح ها آنها را از آینده یمن دور نمی نماید.

وی ادعا کرد، تاثیرات منطقه ای در تصمیم گیری های سیاسی انصارالله بسیار نقش دارد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: عصر ایران
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1380

به "هشدار اتحادیه عرب نسبت به انتها حملات انصارالله به عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار اتحادیه عرب نسبت به انتها حملات انصارالله به عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید