هفت تروریست داعش در شرق عراق از پای درآمدند

به گزارش شهر وبلاگ، نیروهای مسلح عراق در یک عملیات امنیتی در نزدیک شهر خانقین در شمال شرق استان دیالی عراق هفت تروریست داعش را به هلاکت رسانده و مخفیگاه آنها را به آتش کشیدند.

هفت تروریست داعش در شرق عراق از پای درآمدند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک مقام امنیتی عراق روز چهارشنبه از کشته شدن هفت تروریست داعش در حمله هوایی ارتش عراق در استان دیالی خبر داد.

پایگاه خبری موازین نیوز به نقل از مقام امنیتی عراق اعلام کرد: امروز یک عملیات امنیتی بی نظیر تحت فرماندهی سرتیپ علی السودانی رئیس اطلاعات و مبارزه با تروریسم دیالی انجام شد.

وی اضافه کرد: این عملیات با کشته شدن هفت تروریست داعشی در حمله هوایی ارتش و دستگیری یکی از داعشی ها و به آتش کشیده شدن مخفیگاه آنها و توقیف یک دستگاه موتورسیکلت و تجهیزات و دوربین های نزد تروریست ها همراه بود.

مقام امنیتی عراق قبل از ظهر امروز نیز از انفجار یک بمب دستی در جریان همین عملیات امنیتی ضد داعش در مناطقه نارین در نزدیکی خانقین در شمال شرق دیالی خبر داد که بر اثر آن پنج نیروی امنیتی عراق زخمی شدند.

نیروهای سازمان الحشد الشعبی و ارتش عراق نیز از دو روز پیش در استان دیالی عملیات گسترده ای را علیه هسته های داعش آغاز کردند.

استان دیالی که در شرق عراق و هم مرز با ایران است از زمان بروز اعتراضات خیابانی عراقی ها شاهد حملات بقایای داعش بوده که منجر به تلفاتی در صفوف نیروهای امنیتی عراق هم شده است.

رسانه های عراقی طی روزهای گذشته هشدار دادند که به احتمال زیاد آمریکا با عقب نشینی از برخی پایگاه های خود در عراق به هسته های خفته داعش برای ازسرگیری حملات خود چراغ سبز نشان داده باشد.

.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 227

به "هفت تروریست داعش در شرق عراق از پای درآمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفت تروریست داعش در شرق عراق از پای درآمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید