واکنش کاربران به دستاورد بزرگ عربستان، حماقت حد و مرزی ندارد

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، انتشار خبر تولید بزرگترین ماسک جهان در عربستان که توسط سعودی ها به عنوان یک دستاورد بزرگ توصیف شده موجی از تمسخر را در میان کاربران عرب در فضای مجازی به دنبال داشته است.

واکنش کاربران به دستاورد بزرگ عربستان، حماقت حد و مرزی ندارد

بسیاری از کاربران عرب در فضای مجازی با مسخره کردن این اقدام عربستان و اینکه آن را یک دستاورد بزرگ نامیده اعلام کرده اند که چه نیازی به تولید بزرگترین ماسک در جهان به طول بیش از 16 متر بوده است.

مراسم پرده بردای از این دستاورد بزرگ عربستان با حضور تعداد زیادی از کنندگان رسانه ها و عکاسان خبری صورت گرفت که گفته می شود بیشتر آنها در این مراسم از ماسک استفاده نکرده بودند.

یک کاربر در توئیتر نوشته است: طبیعی است که اعراب بتوانند بزرگترین ماسک جهان را تولید کنند چرا که رژیم های عربی طلایه دار بستن دهان ها به شمار می فرایند.

یک کاربر عرب زبان در این خصوص نوشت: بزرگترین ماسک جهان برای چه کسی ساخته شده است؟ حماقت حد و مرزی ندارد.

یک کاربر دیگر نیز نوشته است: انسان نادان پست ترین چیزها را دستاورد می داند. بن سلمان برای ساخت بزرگترین ماسک جهان جشن گرفته است. فکر می کردم این جشن ها برای آزادسازی قدس است.

یک کاربر عرب زبان نیز نوشته است: جهانیان برای تولید واکسن کرونا با یکدیگر رقابت می کنند و سعودی ها با بی عقلی و سادگی خود بیت المال را از بین برده و به آن افتخار می کنند.

یک حساب کاربری نیز با انتشار تصویر پرچم عربستان و کلمه لا اله الا الله که بر روی بزرگترین ماسک جهان بر روی زمین نقش بسته نوشته است: آیا از کشوری که چنین رفتاری دارد انتظار خیر می رود؟ ای نادان ها به کلمه توحید احترام بگذارید.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 668

به "واکنش کاربران به دستاورد بزرگ عربستان، حماقت حد و مرزی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کاربران به دستاورد بزرگ عربستان، حماقت حد و مرزی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید