ورودیه 50 میلیون تومانی برای شرکت در لیگ 99 تنیس روی میز

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم های باشگاهی تنیس روی میز همچون تیم های فعال در دیگر رشته ها برای حضور در مسابقات باشگاهی موظف به پرداخت مبلغی به عنوان ورودیه هستند. این مبلغ طبق آئین نامه ای که ویژه فصل جدید رقابت های لیگ برتر تدوین شده، 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

ورودیه 50 میلیون تومانی برای شرکت در لیگ 99 تنیس روی میز

این در حالی است که سال گذشته ورودیه 30 میلیون تومانی برای تیم های لیگ برتری تنیس روی میز تعیین شده بود. البته مسئولان این تیم ها علاوه بر این مبلغ باید رقمی معادل 5 میلیون تومان بابت هزینه برگزاری مسابقات مانند پرداخت حق الزحمه داوران در هر مرحله مقدماتی و پلی آف هم به فدراسیون پرداخت می کردند.

فدراسیون تنیس روی میز اما ورودیه 50 میلیون تومانی برای لیگ برتر امسال را با لحاظ کردن هزینه های برگزاری مسابقات مصوب کرده است.

طبق آئین نامه تدوین شده برای برگزاری فصل 99 مسابقات باشگاهی تنیس روی میز، این فصل مسابقات از آبان ماه آغاز می شود. جلسه هماهنگی لیگ برتر هم قرار است سوم شهریورماه برگزار شود.

نامه حضور در این نشست هماهنگی و اعلام درخواست رسمی تیم ها برای اعلام آمادگی شرکت در لیگ برتر هفته گذشته برای هیات های استانی و باشگاه های فعال در تنیس روی میز ارسال شد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 610

به "ورودیه 50 میلیون تومانی برای شرکت در لیگ 99 تنیس روی میز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورودیه 50 میلیون تومانی برای شرکت در لیگ 99 تنیس روی میز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید