پلیس پرتلند با از سرگیری اعتراضات باز هم اعلام شرایط شورش کرد

به گزارش شهر وبلاگ، با از سرگیری اعتراضات ضد نژادپرستی در آمریکا، پلیس پورتلند در ایالت اورگان پس از پرتاب سنگ به سمت چند افسر توسط معترضان اعلام شرایط شورش کرد.

پلیس پرتلند با از سرگیری اعتراضات باز هم اعلام شرایط شورش کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از هیل،پلیس شهر پورتلند پس از اینکه هزاران نفر از مردم معترض به نژادپرستی سیستماتیک روز شنبه در مقابل ساختمان این نیرو تجمع کردند و با پرتاب سنگ چند افسر را زخمی کردند، اعلام شرایط شورش کرد.

در بیانیه ای در وب سایت اداره پلیس آمده است که جزئیات بیشتر در مورد تعداد بازداشتی ها و اتهامات آنها به روزرسانی خواهد شد، اما همچنین گفت که چندین نفر از معترضان دستگیر شده اند.

پلیس همچنین اضافه کرد که دو افسر شهر پورتلند به دلیل جراحات وارده در اثربرخورد اشیاء پرتاب شده به آنها تحت درمان قرار گرفتند.

در بیانیه پلیس آمده است که اشیایی نظیر سنگ ، تخم مرغ های یخ زده، بطری های شیشه ای و بطری های آب یخ زده به سمت آنها پرتاب شده است. همچنین معترضین با لیزرهای سبز به سمت صورت آنها نشانه رفتند.

اعتراضات ضد نژادپرستی در پورتلند ماه ها است که به دلیل کشته شدن تعدادی سیاهپوست توسط پلیس از جمله جورج فلوید و برونا تیلور ادامه یافته است. این اعتراضات پس از انتشار بازداشت تعدادی از معترضین توسط ماموران فدرال که آنها را به زور در خودروهای بدون علامت سوار میکردند بیش از پیش مورد توجه ملی قرار گرفت و در نتیجه اعتراض ها از نظر اندازه و شدت بیشتر شد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 626

به "پلیس پرتلند با از سرگیری اعتراضات باز هم اعلام شرایط شورش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس پرتلند با از سرگیری اعتراضات باز هم اعلام شرایط شورش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید