پیش بینی پروفسور سرشناس از سرنوشت ترامپ در انتخابات

به گزارش شهر وبلاگ، ایسنا نوشت: به گفته یک پروفسور علوم سیاسی که از سال 1996 پنج مورد از شش انتخابات را به درستی پیش بینی نموده است، دونالد ترامپ 91 درصد شانس پیروزی در انتخابات نوامبر را دارد.

پیش بینی پروفسور سرشناس از سرنوشت ترامپ در انتخابات

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، پروفسور هلموت نورپوث از دانشگاه استونی بروک نیویورک می گوید: طبق مدل اولیه شانس پیروزی دونالد ترامپ در ماه نوامبر 91 درصد است.

نورپوث گفت، این مدل که در 1996 به دست او اصلاح شد، از سال 1912 توانسته است تا نتیجه 25 مورد از 27 انتخابات را درست پیش بینی کند.

این پروفسور علوم سیاسی گفت این مدل، نامزد پیروز را براساس رقابت های اولیه نامزدی ریاست جمهوری شناسایی می نماید و تاکید آن روی میزان اشتیاقی است که نامزدها می توانند در فرایند کاندیداتوری جلب نمایند. او اضافه کرد: زمینه رقابت های ریاست جمهوری مملو از نامزدهایی است که در بهار با پیشتازی در نظرسنجی ها روبرو هستند و در پاییز این فرایند از بین می رود.

پروفسور نورپوث همچنین گفت، این مدل که انتخاب ترامپ در سال 2016 را پیش بینی کرد، با کم اهمیت دانستن نتایج نظرسنجی ها کار می نماید. او اضافه کرد: نظرسنجی ها و پیش بینی های مبتنی بر نظرسنجی ها در سال 2016 همگی از پیروزی قاطع هیلاری کلینتون حکایت داشتند.

این پیش بینی در شرایطی مطرح می گردد که شماری از مدل های انتخاباتی دیگر از شکست ترامپ مقابل جو بایدن در انتخابات نوامبر حکایت دارند. یک مدل انتخاباتی آکسفورد اکانامیکز پیش بینی کرد که ترامپ در نوامبر متحمل یک شکست تاریخی می گردد که عامل آن رکود مالی ناشی از کروناست.

براساس مدل نورپوث، ترامپ نه تنها در انتخابات دوباره پیروز می گردد بلکه تعداد آرای الکترال خود را از 304 در سال 2016 به 362 در سال 2020 می رساند.

23311

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 499

به "پیش بینی پروفسور سرشناس از سرنوشت ترامپ در انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی پروفسور سرشناس از سرنوشت ترامپ در انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید