چگونه در شغل نصب کرکره برقی پیروز شده و درآمد بالایی داشته باشیم؟

به گزارش شهر وبلاگ، همان طور که می دانید امروزه کمتر مغازه یا ساختمانی را می توان دید از کرکره برقی استفاده نکند. به دلیل تقاضای بالا برای نصب کرکره برقی و با توجه به کاربردهای آن و قابلیت استفاده در محیط های گوناگون، همچنین قیمت مناسب آن می توان گفت که بازار کار نصب کرکره برقی مناسب بوده و نصابان این حرفه نیز از درآمد خوبی برخوردار می باشند.

چگونه در شغل نصب کرکره برقی پیروز شده و درآمد بالایی داشته باشیم؟

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام فنی برق، میزان درآمد نصاب کرکره برقی متفاوت بوده و تحت تأثیر عوامل گوناگونی است. به طور مثال هر چه میزان سابقه کاری در این شغل افزایش یابد میزان درآمد بیشتر خواهد بود، میزان تخصص و مهارت، محل قرار دریافت مغازه، مشتری مداری، قیمت های ارائه شده، کیفیت کار و غیره بعضی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار بر میزان درآمد این شغل هستند. به طورکلی می توان گفت متوسط درآمد در این شغل میان 5 تا 10 میلیون تومان است.

چگونه نصاب حرفه ای کرکره برقی شویم؟

برای آنکه نصاب حرفه ای کرکره برقی شده و در این شغل به موفقیت دست یابید می بایست کلیه مهارت های لازم این شغل را به دست آورید. برای کسب مهارت های این شغل می توانید برای مدتی نزد یک استاد ماهر که در شغل نصب کرکره برقی فعالیت می کند شاگردی کنید، این روش یادگیری زمان بر بوده و حداقل شش ماه طول می کشد تا تمام نکات لازم در این شغل را یاد بگیرید. روش دیگر برای یادگیری مهارت های لازم برای ورود به شغل نصاب کرکره برقی شرکت در دوره های فنی آموزش نصب کرکره برقی است. توصیه ما به شما این است که برای یادگیری این روش را انتخاب نمایید؛ زیرا در دوره های نصب کرکره برقی در مدت کوتاهی تمامی مهارت لازم برای ورود و موفقیت به این شغل را فراگرفته و نصاب حرفه ای کرکره برقی خواهید شد.

آکادمی های متعددی امروزه دوره های نصب کرکره برقی را برگزار می نمایند. به همین دلیل در انتخاب آکادمی برای گذراندن این دوره آموزشی باید دقت نظر داشته و عواملی نظیر میزان مهارت و تخصص استاد دوره، کاربردی بودن مباحث و سرفصل های آموزشی، برگزاری دوره در کارگاه های مجهز، عملی بودن کارگاه، ارائه مدرک معتبر و غیره را در نظر گرفت. متأسفانه بعضی از آکادمی ها با قیمت پایین این دوره را برگزار نموده اما کارآموز در سرانجام دوره مباحث مربوط به این شغل را فرانگرفته و نمی تواند وارد بازار کار گردد.

آکادمی فنی برق یکی از بهترین آکادمی های برگزارنماینده دوره های کرکره برقی

آکادمی فنی برق تهران یکی از عظیم ترین و برترین آکادمی های برق و الکترونیک در ایران است که به صورت کاملاً تخصصی و حرفه ای دوره های آموزش نصب کرکره برقی را برگزار می کند. این آکادمی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای به برگزاری این دوره پرداخته و تمام کوشش خود را می کند تا در سرانجام دوره کارآموزان کلیه مباحث و مهارت لازم این شغل را فراگرفته و وارد بازار کار شوند. لذا دوره های آموزشی خود را به صورت عملی در کارگاه های مجهز، زیر نظر اساتید باتجربه و حرفه ای، متناسب با جدیدترین سرفصل های آموزشی و احتیاجهای بازار کار برگزار نموده و با ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای و مشاوره های بازاریابی کارآموزان را دررسیدن به موفقیت هر چه بیشتر در این شغل کمک می کند.

این آکادمی علاوه بر دوره فوق دوره های متعدد دیگری را برگزار می کند. ازجمله دوره های آموزشی این آکادمی که هواداران بسکمک داشته و از بازار کار درآمدزایی برخوردار است عبارت اند از:

· آموزش تعمیرات موبایل

· آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی

· آموزش نصب اعلام حریق

· آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولرگازی

· آموزش تعمیرات لوازم خانگی و غیره

آموزش نصب اعلام حریق در آکادمی فنی برق

آموزش نصب اعلام حریق یکی از دوره های بسکمک کاربردی و پرطرفدار این آکادمی است. همان طور که می دانید امروزه نصب سیستم اعلام حریق در بسکمک از ساختمان اجباری شده است و این امر باعث افزایش تقاضا برای نصب این سیستم ها در ساختمان شده است. با توجه به حساس بودن نصب اعلام حریق و اهمیت نصب صحیح آن دوره های آموزشی نصب اعلام حریق بسیار حائز اهمیت بوده و از این آکادمی فنی برق باهدف تربیت نیروی متخصص جهت ورود به بازار کار این شغل این دوره آموزشی را برگزار می کند. در این دوره کارآموزان به صورت حرفه ای و عملی با طریقه نقشه خوانی اعلام حریق، نحوه لوله گذاری اعلام حریق، طریقه سیم کشی اعلام حریق و هر آنچه برای موفقیت در این شغل احتیاج است آشنا می شوند.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی در آکادمی فنی برق

این دوره آموزشی نیز بسیار پرطرفدار بوده و هر هفته کارآموزان بسکمک در این دوره ثبت نام می نمایند. آکادمی فنی برق دوره تعمیرات لوازم خانگی را در قالب دو دوره تعمیرات مکانیکی لوازم خانگی و تعمیرات برد لوازم خانگی برگزار نموده و به وسیله آموزش های کاملاً عملی در کارگاه های مجهز کارآموزان را برای ورود به بازار کار پردرآمد تعمیرات لوازم خانگی آماده می کند. در این دوره کارآموزان با تعمیرات انواع لوازم خانگی ازجمله: تعمیرات ماشین ظرف شویی، ماشین لباسشویی، انواع یخچال، جاروبرقی و غیره آشنا شده و همانند استادی ماهر وارد بازار کار می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های آکادمی همچنین بهره مندی از تخفیف های ویژه به سایت فنون برق به آدرس https://fannibargh.com/ مراجعه نموده همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 021661201029 تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 286

به "چگونه در شغل نصب کرکره برقی پیروز شده و درآمد بالایی داشته باشیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چگونه در شغل نصب کرکره برقی پیروز شده و درآمد بالایی داشته باشیم؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در شغل نصب کرکره برقی پیروز شده و درآمد بالایی داشته باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید