کتابی با موضوع ریاضی و بازی در بوشهر منتشر شد

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران در بوشهر، این کتاب از سری کتاب ها و ابزارهای آموزشی است که با تلفیقی از ریاضیات، بازی و سرگرمی به یادگیری جدول ضرب اعداد به دانش آموزان کمک می کند.

کتابی با موضوع ریاضی و بازی در بوشهر منتشر شد

سمانه محمودی فرشمی در مقدمه کتاب نیکا ضرب خطاب به دانش آموزان که مخاطبان اصلی آن هستند، نوشته است: چه در سال هایی که مثل شما پشت نیمکت های چوبی می نشستم و چه در سال هایی که به عنوان دبیر فیزیک و ریاضی و آموزگار مقطع ابتدایی مشغول به تدریس بوده ام، همیشه دغدغه ام این بوده و هست که چگونه مطالب را به بهترین و آسان ترین روش بیاموزم، به خاطر بسپارم . به شاگردانم آموزش دهم که سال ها در حافظه، ماندگار باشد و در فکر تثبیت شود.

یکی از مشکلاتی که همه ما معلمان و دانش آموزان مان دیرزمانی است که با آن روبه رو هستیم، پرکردن جدول ضرب اعداد است. بنابراین تصمیم به چاپ و تألیف این کتاب که تلفیقی از ریاضیات، بازی و سرگرمی است، گرفتم. این اثر را با خالص ترین عشق به بچه ها و آینده سازان سرزمینم تقدیم می کنم.

به گزارش ایبنا، کتاب نیکا ضرب نوشته سمانه محمودی فرشمی، با طرح جلد و صفحه آرایی سپیده شیرکو در 101 صفحه و با قیمت 75 هزار تومان از سوی انتشارات قلمداران جنوب تیر امسال راهی بازار کتاب شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 31 تیر 1402 بروزرسانی: 31 تیر 1402 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2142

به "کتابی با موضوع ریاضی و بازی در بوشهر منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتابی با موضوع ریاضی و بازی در بوشهر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید