گودین: در اینتر راحتم و به جدایی فکر نکرده ام

به گزارش شهر وبلاگ، مدافع اروگوئه ای تیم فوتبال اینتر برنامه ای برای ترک نراتزوری ندارد.

گودین: در اینتر راحتم و به جدایی فکر نکرده ام

به گزارش خبرنگاران، دیه گو گودین که تنها یک فصل از حضورش در اینتر می گذرد، در ماه های اخیر شایعات زیادی درباره آینده حرفه ای او به گوش رسیده است، اما این مدافع اروگوئه ای می گوید از بودن در اینتر و بازی در سری A ایتالیا مسرور است. گودین 34 ساله که تابستان گذشته با قراردادی سه ساله از اتلتیکومادرید به اینتر پیوست، گفته می گردد مورد توجه باشگاه های تاتنهام و لیون و باشگاه هایی از چین و آمریکا واقع شده است، این در حالی است که او در گذشته هم در رادار باشگاه هایی همچون منچستریونایتد و یوونتوس بوده است.

مدافع پیشین اتلتیکومادرید در تازه ترین اظهارنظرش در واکنش به شایعه احتمال جدایی اش از اینتر در انتها فصل، گفت: حقیقت این است که من از شنیدن این اخبار شگفت زده شده ام. از زمانی که به باشگاه اینتر ملحق شده ام، احساس راحتی زیادی از بودن در اینجا دارم. هم باشگاه اینتر و هم طرفداران از من استقبال خوبی نموده اند و از همان روز اول حس در خانه بودن را داشته ام.

وی اضافه نمود: هرگز به فکر ترک اینتر نیفتادم. من بخشی از پروژه این باشگاه هستم و تیم ترکیبی فوق العاده دارد. قصد دارم به قراردادم پایبند بمانم و از این صندلی در اینتر و ایتالیا که به من اعتماد کردند، لذت ببرم. من مسئولیت هایی را به دوش گرفته ام و قصد یاری کردن به اینتر برای کسب مجدد جام های قهرمانی را دارم. از بودن در اینتر مسرورم و می دانم که باشگاه هم چنین حسی نسبت به من دارد که باعث افتخارم است.

گودین در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام نمود: درک نمی کنم چرا بعضی رسانه ها این قدر روی این موضوع تأکید دارند که من به دنبال جدایی از اینتر هستم، وقتی خود آنها هم می دانند که این دروغی بیش نیست. من هرگز با کسی در این مورد صحبت ننموده ام، چون چنین چیزی صحت ندارد.

وی در جمع بندی صحبت هایش تأکید کرد: من در اینتر می مانم و سعی می کنم به این تیم هر کجا که به من احتیاج داشته باشد، یاری کنم. اگر هم باشگاه از من راضی بود، دوران حضورم در اینتر حتی می تواند تا زمانی که آنها بخواهند، تمدید گردد.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 436

به "گودین: در اینتر راحتم و به جدایی فکر نکرده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گودین: در اینتر راحتم و به جدایی فکر نکرده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید