لو رفتن رقم قرارداد جواد نکونام با استقلال

به گزارش شهر وبلاگ، ایسنا نوشت: استقلال تهران تمرینات پیش فصل را در حالی شروع کرد که نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی را شاهد بود. در پی جدایی ریکاردو ساپینتو پرتغالی، جواد نکونام پس از چند هفته به عنوان گزینه ایرانی راهنمایی استقلال را در دست گرفت.

لو رفتن رقم قرارداد جواد نکونام با استقلال

جواد نکونام به عنوان گزینه مورد قبول طرفداران با سید حجت کریمی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه به توافق نهایی دست یافت و تمریناتش را شروع کرد.

هنوز یک هفته از تمرینات استقلال نمی گذشت که حجت کریمی از سمتش استعفا کرد و علی خطیر به عنوان سرپرست مدیرعاملی تازه انتخاب شد. اما خطیر اکنون قبل از هر عمل دیگر یک ماموریت ویژه را باید در دستور کار خود قرار بدهد.

بر اساس اطلاعات رسیده به خبرنگار ایسنا، آنچه در مراسم معرفی نکونام امضا شده است پیش نویس قرارداد بوده و هنوز قراردادی رسمی بین دو طرف امضا نشده است.

منبع خبری ایسنا تایید می نماید که کوشش باشگاه استقلال برای امضای قرارداد رسمی با جواد نکونام که مبلغ آن 27 میلیارد تومان بود به علت مخالفت فردی خارج از باشگاه ناکام ماند، زیرا وی معتقد بود رقم قرارداد بالاست و حداکثر باید 15 میلیارد تومان باشد.

اکنون باید منتظر ماند و دید که فرد خارج از باشگاه به علی خطیر به عنوان سرپرست تازه باشگاه اجازه می دهد این چالش را حل نماید یا باید در روز های آینده منتظر خبر های دیگری از باشگاه استقلال و جواد نکونام باشیم.

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1402 بروزرسانی: 20 تیر 1402 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2138

به "لو رفتن رقم قرارداد جواد نکونام با استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لو رفتن رقم قرارداد جواد نکونام با استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید