کرونا فقیران را فقیرتر و ثروتمندان را ثروتمندتر می نماید

به گزارش شهر وبلاگ، صندوق بین المللی پول پیش بینی خود را درباره رشد جهانی برای سال 2020 اصلاح نموده است و هشدار داد که تا بهبودی راهی طولانی نامساعد و نامعلوم در پیش است.

کرونا فقیران را فقیرتر و ثروتمندان را ثروتمندتر می نماید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از راشاتودی، صندوق بین المللی پول پیش بینی خود را درباره رشد دنیای برای سال 2020 اصلاح نموده است و هشدار داد که تا بهبودی راهی طولانی نامساعد و نامعلوم در پیش است.

این گزارش می گوید، چشم انداز در بعضی از بازارهای در حال ظهور و اقتصادهای در حال توسعه به طور قابل توجهی بدتر شده است.

توبین اسمیت که مدیر عامل مؤسسه تحقیقاتی تحلیلی ترنسفورمیتی ریسرچ می باشد، در مصاحبه با راشاتودی گفت: در زمان کوتاهی اگر کاملاً هماهنگ کوشش کنیم می توانیم 1 تا 2 تریلیون دلار از آنچه که اوراق قرضه سبز می نامیم و توسط پروژه های انرژی پشتیبانی می شوند و پایدار و ماندگار هستند، سرمایه جمع آوری کنیم.

اسمیت اشاره نمود: آی ام اف به ما می گوید که اقدامات جداگانه پاسخگو نیست، پاندمی همه را تحت تأثیر قرار داده نه یک کشور واحد.

او اضافه نمود: متأسفانه در شرایطی اینچنینی فقیران فقیرتر شده و ثروتمندان ثروتمندتر می شوند.

اسمیت در خصوص برنامه های ایالات متحده صحبت کرد که قبلاً آفریقایی ها را برای تحصیل به ایالات متحده می آوردند، اما اکنون قانونی وضع شده است که جلوی این امر را گرفته است. اسمیت اضافه نمود همه کشورهای دنیا باید به افراد فقیر یاری نمایند تا از این بحران خارج شوند، تنها در این صورت ما اقتصاد بهتری برای همه خواهیم داشت.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 780

به "کرونا فقیران را فقیرتر و ثروتمندان را ثروتمندتر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا فقیران را فقیرتر و ثروتمندان را ثروتمندتر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید